Objets | Détails | Catégories |
---|---|---|
Commerce international,
Immigration,
Éducation
|
Discussion on Designated Learning Institution approvals for university partners.
|
Politique ou Programme
|
Commerce international,
Immigration,
Éducation
|
Discussion regarding Canada's International Education Strategy, sharing data and comparative analysis related to international students in Canada and abroad.
|
Politique ou Programme
|
Commerce international,
Développement économique,
Immigration,
Éducation
|
Discussion regarding international student recruitment and retention as a key driver of regional economic development and competitiveness across Canada.
|
Politique ou Programme
|
Commerce international,
Immigration,
Éducation
|
Discussion regarding international student visa approval process and timelines, and proposed Recognized Institution Framework.
|
Politique ou Programme
|
Commerce international,
Éducation
|
Discussion regarding marketing education and learning opportunities.
|
Politique ou Programme
|
Objets | Détails | Catégories |
---|---|---|
Il n'était pas requis d'associer l'objet aux détails sur l'objet lors de la soumission de cet enregistrement
|
Discussion on Designated Learning Institution approvals for university partners.
|
Politique ou Programme
|
Il n'était pas requis d'associer l'objet aux détails sur l'objet lors de la soumission de cet enregistrement
|
Discussion on attracting and retaining international students to Canada to become permanent residents.
|
Politique ou Programme
|
Il n'était pas requis d'associer l'objet aux détails sur l'objet lors de la soumission de cet enregistrement
|
Discussion regarding Canada's International Education Strategy, sharing data and comparative analysis related to international students in Canada and abroad.
|
Politique ou Programme
|
Il n'était pas requis d'associer l'objet aux détails sur l'objet lors de la soumission de cet enregistrement
|
Discussion regarding international student recruitment and retention as a key driver of regional economic development and competitiveness across Canada.
|
Politique ou Programme
|
Il n'était pas requis d'associer l'objet aux détails sur l'objet lors de la soumission de cet enregistrement
|
Discussion regarding international student visa approval process and timelines, and proposed Recognized Institution Framework.
|
Politique ou Programme
|
Il n'était pas requis d'associer l'objet aux détails sur l'objet lors de la soumission de cet enregistrement
|
Discussion regarding international student visa approval process and timelines, and proposed Trusted Institution Framework.
|
Politique ou Programme
|
Il n'était pas requis d'associer l'objet aux détails sur l'objet lors de la soumission de cet enregistrement
|
Discussion regarding marketing education and learning opportunities as part of Canada's tourism strategy.
|
Politique ou Programme
|
Techniques de communication déjà utilisées ou qui seront utilisées au cours de l'engagement :
Date | TCPD, Titre du poste | Institution gouvernementale | Objets |
---|---|---|
2024-05-31 |
|
Éducation, Immigration |
2024-05-13 |
|
Éducation, Immigration |
2024-04-02 |
|
Éducation, Immigration |
2024-03-27 |
|
Développement économique, Éducation, Immigration |
2024-03-26 |
|
Éducation, Immigration |
2024-02-29 |
|
Commerce international, Éducation, Immigration |
2024-02-09 |
|
Commerce international, Éducation, Immigration |
2024-02-08 |
|
Commerce international, Éducation, Immigration |
2024-02-06 |
|
Commerce international, Éducation, Immigration |
2023-10-19 |
|
Éducation, Immigration, Logement |
2023-10-18 |
|
Éducation, Immigration |