Red Bull Canada/Red Bull Canada Ltd. ne possède aucune filiale qui pourrait être directement intéressée au résultat de l'engagement
Quel est l'objet des activités de lobbying?
Objets
Arts et culture
Commerce international
Développement économique
Environnement
Impôts et finances
Petites entreprises
Questions touchant les consommateurs
Relations internationales
Santé
Sports
Tourisme
Détails sur l'objet
Politique ou Programme
Canada Food Guide - As a producer of food products in Canada, Red Bull may comment on elements of a revised Canada Food Guide, depending on the results of the consultation results to be completed in 2016/2017.
Outreach pertaining to Canada’s Zero Plastic Waste Agenda as it relates to recycled plastic content and new recycling labelling requirements.
Partnerships opportunities with respect to promotion of Canada’s natural and cultural heritage sites.
Proposed Approach to Setting Maximum Levels for Vitamins, Mineral Nutrients, and Amino Acids in Beverages, Beverage Mixes and Concentrates, Powders, Bars and Confectionaries Eligible for a Temporary Marketing Authorization in Canada - Advocate for changes in additive levels
Review of policy timeline for issuing Temporary Market Authorization Letters under the Food and Drug Regulations temporary marketing authorization protocols.
Trade, tariff and import issues related to caffeinated energy drinks
Politique ou Programme, Proposition législative, Projet de loi ou résolution
Health Canada's Healthy Eating Strategy: Changes to food/beverage labeling and advertising/marketing provisions.
Règlement
Category Specific Guidance for Temporary Marketing Authorization - Caffeinated Energy Drinks.
Adjustment of labeling requirements and additive levels for Energy Drinks sales in Canada.
Regulations Amending the Food and Drug Regulations (Supplemented Foods) specifically as it relates to caffeinated energy drinks.
Food and Drugs Act, labeling and ingredients, supplemented foods
Subvention, Contribution ou autre avantage financier
Engage with the Government on funding programs, initiatives and opportunities for Red Bull sport activations and events
Qui fait l'objet de lobbying?
Institutions gouvernementales
Affaires mondiales Canada (AMC)
Agence canadienne d'inspection des aliments (ACIA)
Agence des services frontaliers du Canada (ASFC)
Agriculture et Agroalimentaire Canada (AAC)
Bureau du Conseil privé (BCP)
Cabinet du Premier ministre (CPM)
Chambre des communes
Développement économique Canada pour les régions du Québec
Environnement et Changement climatique Canada (ECCC)
Finances Canada (FIN)
Innovation, Sciences et Développement économique Canada (ISDE)
Parcs Canada (PC)
Patrimoine canadien (PCH)
Santé Canada (SC)
Secrétariat des affaires intergouvernementales (AIG)
Secrétariat du Conseil du Trésor du Canada (SCT)
Sénat du Canada
Techniques de communication
Techniques de communication déjà utilisées ou qui seront utilisées au cours de l'engagement :
Communication orale
Communication écrite
Qui sont les lobbyistes?
Cadres dirigeants dont les activités de lobbying représentent moins de 20 % de leurs fonctions.
Keith DeGrace,
General Manager
|
Aucune charge publique occupée
Cadres dirigeants et des employés dont les activités de lobbying représentent 20 % ou plus de leurs fonctions.
Megan Boyle,
Director, Public Affairs
|
Aucune charge publique occupée