Le Registre des lobbyistes
Objets | Détails | Catégories |
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Climat,
Développement économique,
Environnement,
Transports
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Communication will involve discussing the economic and social benefits of ridesharing in Canada, and to educate officials on the Lyft business model.
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Politique ou Programme
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Climat,
Environnement,
Transports
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Communications will involve discussing the benefits of hydrogen fuel cell electric vehicles to users of high-use, high-mileage vehicles as it relates to Lyft's commitment to reducing carbon emissions in the transportation sector.
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Politique ou Programme
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Climat,
Développement économique,
Environnement,
Transports
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Discussions with relevant staff from the Minister of Transport’s office, Natural Resources Canada, and Innovation, Science and Economic Development Canada about Lyft’s commitment to have only electric vehicles on its platform and how the corporation will achieve this goal.
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Politique ou Programme
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Climat,
Développement économique,
Environnement,
Transports,
Travail
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Discussions with the Minister of Labour regarding the status of gig economy workers in Canada and how Lyft’s business model works.
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Politique ou Programme
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Développement économique,
Environnement,
Transports,
Travail
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Open discussions with relevant Members of Parliament, Cabinet Ministers and staff to discuss what an appropriate transportation regulatory regime needs to be to effectively manage, encourage and monitor ride-sharing within the broader sharing economy.
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Politique ou Programme
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Emploi et formation,
Transports,
Travail
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Operator Licensing and Vehicle Control Regulation, Alta Reg 320/2002: Seeking a change to Reg 320/2002 to allow ride-share drivers to hold a Class 5 rather than a Class 4 license in Alberta.
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Règlement
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Objets | Détails | Catégories |
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Il n'était pas requis d'associer l'objet aux détails sur l'objet lors de la soumission de cet enregistrement
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Communication will involve discussing the economic and social benefits of ridesharing in Canada, and to educate officials on the Lyft business model.
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Politique ou Programme
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Il n'était pas requis d'associer l'objet aux détails sur l'objet lors de la soumission de cet enregistrement
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Communications will involve discussing the benefits of hydrogen fuel cell electric vehicles to users of high-use, high-mileage vehicles as it relates to Lyft's commitment to reducing carbon emissions in the transportation sector.
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Politique ou Programme
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Il n'était pas requis d'associer l'objet aux détails sur l'objet lors de la soumission de cet enregistrement
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Discussions with relevant staff from the Minister of Transport’s office, Natural Resources Canada, and Innovation, Science and Economic Development Canada about Lyft’s commitment to have only electric vehicles on its platform and how the corporation will achieve this goal.
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Politique ou Programme
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Il n'était pas requis d'associer l'objet aux détails sur l'objet lors de la soumission de cet enregistrement
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Discussions with the Minister of Labour regarding the status of gig economy workers in Canada and how Lyft’s business model works.
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Politique ou Programme
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Il n'était pas requis d'associer l'objet aux détails sur l'objet lors de la soumission de cet enregistrement
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Open discussions with relevant Members of Parliament, Cabinet Ministers and staff to discuss what an appropriate transportation regulatory regime needs to be to effectively manage, encourage and monitor ride-sharing within the broader sharing economy.
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Politique ou Programme
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Il n'était pas requis d'associer l'objet aux détails sur l'objet lors de la soumission de cet enregistrement
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Operator Licensing and Vehicle Control Regulation, Alta Reg 320/2002: Seeking a change to Reg 320/2002 to allow ride-share drivers to hold a Class 5 rather than a Class 4 license in Alberta.
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Règlement
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Techniques de communication déjà utilisées ou qui seront utilisées au cours de l'engagement :