Objets | Détails | Catégories |
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Radiodiffusion
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An Act to amend the Broadcasting Act - Presenting various potential amendments to the legislation to reflect the equitable treatment of broadcasters and foreign streaming services.
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Proposition législative, Projet de loi ou résolution
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Radiodiffusion
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Bill C-18 The Online News Act. Legislation on the remuneration of broadcast news publishers for redistribution of their content through online platforms.
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Proposition législative, Projet de loi ou résolution
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Radiodiffusion, Santé
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Bill C-252 - An Act to amend the Food and Drugs Act (prohibition of food and beverage marketing directed at children)
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Proposition législative, Projet de loi ou résolution, Règlement
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Radiodiffusion, Santé
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Bill C-252 An Act to amend the Food and Drugs Act (prohibition of food and beverage marketing directed at children). Presenting various potential amendments to the legislation to reflect the reality of advertising in Canada.
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Proposition législative, Projet de loi ou résolution
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Radiodiffusion
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Bill S-210 - An Act to restrict young persons’ online access to sexually explicit material. Providing input on potential unforeseen impacts on Canadian broadcasters, including possible requirements for age-gating of legitimate digital entertainment portals.
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Proposition législative, Projet de loi ou résolution
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Radiodiffusion, Budget
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Budget 2024 - Tax Deductibility of Advertising on Foreign Digital Platforms, Extension of the journalism labour tax credit to broadcast newsrooms, government advertising spending.
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Proposition législative, Projet de loi ou résolution
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Radiodiffusion
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CRTC Radio Regulations - Discussions on process of renewing the regulatory regime for radio broadcasters.
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Règlement
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Radiodiffusion
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S-269 - An Act respecting a national framework on advertising for sports betting. Providing perspective on the broadcasting sector's current approach to sports betting advertising.
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Proposition législative, Projet de loi ou résolution
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Radiodiffusion, Télécommunications
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Safety Code 6 - Presentations on the regulatory updates on broadcasters transmission sites, especially for AM Radio
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Règlement
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The Canadian Association of Broadcasters is the national trade association and the collective voice of broadcasting in Canada. It represents private broadcasters, including television and radio stations, and specialty and pay services. The CAB advises members on a wide range of issues such as regulations, advertising, copyright, social concerns and technological developments.
Kevin Desjardins, President
Adresse :
770 - 45 O'CONNOR STREET
OTTAWA, ON K1P 1A4
Canada
Numéro de téléphone :
613-898-8248
Ceci est le nom de l'agent responsable tel qu'indiqué dans l'enregistrement le plus récent de l'entreprise ou de l'organisation.
Nom | De | à |
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Canadian Association of Broadcasters/Association canadienne des radiodiffuseurs | 2024-03-25 | actuel |
Canadian Association of Broadcasters/Association canadienne des radiodiffuseurs | 2008-08-11 | 2024-03-25 |
Nom de l'agent responsable | De (aaaa-mm-jj) | À (aaaa-mm-jj) |
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Kevin Desjardins | 2020-11-16 | Actuel |
Margot Patterson | 2009-02-01 | 2010-06-01 |
GLENN O'FARRELL | 2002-01-16 | 2009-02-01 |
Les déclarants sont tenus de soumettre un rapport mensuel de communications pour chaque communication orale et organisée avec un titulaire de charge publique désignée. Le nom du plus haut dirigeant rémunéré (c.-à-d. le déclarant) figurera sur tous les rapports mensuels de communications des lobbyistes salariés, que cette personne ait participé ou non aux communications.
Note :Les rapports mensuels de communications sont dus le 15e jour de chaque mois pour les communications qui ont eu lieu le mois précédent.
Les résultats ci-dessous sont triés par la date de publication au Registre des lobbyistes en ordre chronologique décroissant.
Les déclarants sont tenus de soumettre un rapport mensuel de communications pour chaque communication orale et organisée avec un titulaire de charge publique désignée. Le nom du plus haut dirigeant rémunéré (c.-à-d. le déclarant) figurera sur tous les rapports mensuels de communications des lobbyistes salariés, que cette personne ait participé ou non aux communications.
Note :Les rapports mensuels de communications sont dus le 15e jour de chaque mois pour les communications qui ont eu lieu le mois précédent.
Les résultats ci-dessous sont triés par la date de publication au Registre des lobbyistes en ordre chronologique décroissant.