Chartered Professional Accountants of Canada (CPA Canada) works collaboratively with the provincial, territorial and Bermudian CPA bodies, as it represents the Canadian accounting profession, both nationally and internationally. This collaboration allows the Canadian profession to champion best practices that benefit business and society, as well as prepare its members for an ever-evolving operating environment featuring unprecedented change. Representing more than 220,000 members, CPA Canada is one of the largest national accounting bodies worldwide. cpacanada.ca.
Pamela Steer, President and Chief Executive Officer
Date de la fin du dernier exercice financier complet : 2022-03-31
Institution gouvernementale | Financement reçu au cours du dernier exercice financier | Financement attendu pendant l'exercice financier en cours |
---|---|---|
Emploi et Développement social Canada (EDSC) | 95 803,68 $ | Oui |
Ontario Ministry of Economic Development, Job Creation and Trade | 31 969,00 $ | Non |
Ressources naturelles Canada (RNCan) | 0,00 $ | Oui |
VIA Rail Canada | 699,00 $ | Oui |
Adresse :
277 Wellington St. W
Toronto, ON M5V 3H2
Canada
Numéro de téléphone :
416-276-1371
Ceci est le nom de l'agent responsable tel qu'indiqué dans l'enregistrement le plus récent de l'entreprise ou de l'organisation.
Nom | De | à |
---|---|---|
Chartered Professional Accountants of Canada (CPA Canada)/Comptables professionnels agréés du Canada (CPA Canada) | 2024-04-01 | actuel |
Chartered Professional Accountants of Canada (CPA Canada)/Comptables professionnels agréés du Canada (CPA Canada) | 2013-04-01 | 2024-04-01 |
The Canadian Institute of Chartered Accountants/L’Institut Canadien des Comptables Agréés | 2008-08-22 | 2013-04-01 |
Nom de l'agent responsable | De (aaaa-mm-jj) | À (aaaa-mm-jj) |
---|---|---|
Pamela Steer | 2022-04-19 | Actuel |
Richard Olfert | 2022-04-01 | 2022-04-19 |
Charles-Antoine St-Jean | 2020-07-20 | 2022-04-01 |
Joy Thomas | 2016-04-01 | 2020-07-20 |
Kevin Dancey | 2006-08-22 | 2016-04-01 |
Les déclarants sont tenus de soumettre un rapport mensuel de communications pour chaque communication orale et organisée avec un titulaire de charge publique désignée. Le nom du plus haut dirigeant rémunéré (c.-à-d. le déclarant) figurera sur tous les rapports mensuels de communications des lobbyistes salariés, que cette personne ait participé ou non aux communications.
Note :Les rapports mensuels de communications sont dus le 15e jour de chaque mois pour les communications qui ont eu lieu le mois précédent.
Les résultats ci-dessous sont triés par la date de publication au Registre des lobbyistes en ordre chronologique décroissant.
Les déclarants sont tenus de soumettre un rapport mensuel de communications pour chaque communication orale et organisée avec un titulaire de charge publique désignée. Le nom du plus haut dirigeant rémunéré (c.-à-d. le déclarant) figurera sur tous les rapports mensuels de communications des lobbyistes salariés, que cette personne ait participé ou non aux communications.
Note :Les rapports mensuels de communications sont dus le 15e jour de chaque mois pour les communications qui ont eu lieu le mois précédent.
Les résultats ci-dessous sont triés par la date de publication au Registre des lobbyistes en ordre chronologique décroissant.
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Press Secretary
Health Canada, Office of the Minister of Public Health |
janvier 2005 à février 2006 | Pas une charge désignée |
Legislative Assistant
Office of the Vice Chair of the House of Commons Standing Committee on Foreign Affairs & M.P. for Sudbury, House of Commons |
avril 2002 à janvier 2005 | Pas une charge désignée |
Parliamentary Assistant
Office of the Chief Government Whip & M.P. for Ottawa West-Nepean, House of Commons |
juin 2001 à avril 2002 | Pas une charge désignée |
Member's Assistant
Office of the Member of Parliament for Fredericton, House of Commons |
septembre 2000 à juin 2001 | Pas une charge désignée |
Member's Assistant (PT)
Office of the Minister for International Cooperation & M.P. for Beaches-East York, House of Commons |
octobre 1999 à septembre 2000 | Pas une charge désignée |
Member's Assistant (PT)
Office of the Minister for Human Resources Development Canada & M.P. for Papineau, House of Commons |
septembre 1997 à octobre 1999 | Pas une charge désignée |
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Senior Policy Analyst
Transport Canada, Security and Emergency Preparedness |
janvier 2007 à avril 2007 | Pas une charge désignée |
Policy Advisor
Finance Canada, Office of the Minister |
décembre 2003 à janvier 2006 | Pas une charge désignée |
Caucus Liaison
Public Works and Government Services, Office of the Minister |
octobre 2002 à décembre 2003 | Pas une charge désignée |
Executive Assistant
House of Commons, Office of the MP for Chatham-Kent-Essex |
septembre 1997 à octobre 2002 | Pas une charge désignée |
Legislative Assistant
House of Commons, Office of the MP for Burin-St.George's |
janvier 1991 à juin 1997 | Pas une charge désignée |
Special Assistant
Senate of Canada, Office of the Late Hon. Paul Lucier |
1988 à 1989 | Pas une charge désignée |
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Disclosure Care Analyst (Consultant)
Office of the Public Sector Integrity Commissioner, Case Admissibility Unit |
mai 2012 à septembre 2012 | Pas une charge désignée |
Program Officer (Consultant)
Indigenous and Northern Affairs Canada, Lands and Economic Development |
janvier 2012 à mai 2012 | Pas une charge désignée |
Policy and Research Analyst (Internship)
Office of the Secretary to the Governor General, Honours, Decorations and Medals |
mai 2009 à septembre 2009 | Pas une charge désignée |
Analyst (Internship and Consultant)
Treasury Board of Canada Secretariat, Government Operations Sector |
janvier 2008 à août 2008 | Pas une charge désignée |
Junior Policy Analyst (Internship and Consultant)
Health Canada, Office of Nursing Policy |
mai 2007 à décembre 2007 | Pas une charge désignée |
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Press Secretary
Health Canada, Office of the Minister of Public Health |
janvier 2005 à février 2006 | Pas une charge désignée |
Legislative Assistant
Office of the Vice Chair of the House of Commons Standing Committee on Foreign Affairs & M.P. for Sudbury, House of Commons |
avril 2002 à janvier 2005 | Pas une charge désignée |
Parliamentary Assistant
Office of the Chief Government Whip & M.P. for Ottawa West-Nepean, House of Commons |
juin 2001 à avril 2002 | Pas une charge désignée |
Member's Assistant
Office of the Member of Parliament for Fredericton, House of Commons |
septembre 2000 à juin 2001 | Pas une charge désignée |
Member's Assistant (PT)
Office of the Minister for International Cooperation & M.P. for Beaches-East York, House of Commons |
octobre 1999 à septembre 2000 | Pas une charge désignée |
Member's Assistant (PT)
Office of the Minister for Human Resources Development Canada & M.P. for Papineau, House of Commons |
septembre 1997 à octobre 1999 | Pas une charge désignée |
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Manager Business Structures & Financing
Atomic Energy of Canada Limited, Marketing and Sales Department |
novembre 2000 à avril 2006 | Pas une charge désignée |
Financing Consultant
Atomic Energy of Canada Limited, Marketing and Sales Department |
novembre 1997 à novembre 2000 | Pas une charge désignée |
Internal Auditor
Atomic Energy of Canada Limited, Internal Audit Department |
novembre 1996 à novembre 1997 | Pas une charge désignée |