Innovative Medicines Canada represents Canada’s innovative pharmaceutical industry. We help our members discover, develop, and deliver innovative medicines and vaccines. Our membership consists of more than 50 companies, from established organizations to fledgling startups, all of whom are revolutionizing healthcare through the discovery and development of new medicines and vaccines. Guided by a strict Code of Ethical Practices, we work with governments, insurance companies, healthcare professionals and stakeholders to advance the field and enhance the wellbeing of Canadians. We are committed to being valued partners in Canada’s healthcare system. We aim to achieve these goals by forming effective alliances and supporting policies, improving Canada’s regulatory environment, widen access to innovative medicines and protect intellectual property.
RUSSELL WILLIAMS, PRESIDENT
Adresse :
55 Metcalfe St.
Suite 1220
Ottawa, ON K1P 6L5
Canada
Numéro de téléphone :
613-236-0455
Poste
425
Numéro de fax :
613-236-6756
Ceci est le nom de l'agent responsable tel qu'indiqué dans l'enregistrement le plus récent de l'entreprise ou de l'organisation.
Nom | De | à |
---|---|---|
Innovative Medicines Canada/Médicaments novateurs Canada | 2024-04-08 | actuel |
Innovative Medicines Canada/Médicaments novateurs Canada | 2016-01-04 | 2024-04-08 |
Canada's Research-Based Pharmaceutical Companies | 2008-08-08 | 2016-01-04 |
Nom de l'agent responsable | De (aaaa-mm-jj) | À (aaaa-mm-jj) |
---|---|---|
Bettina Hamelin | 2024-04-08 | Actuel |
David Renwick | 2023-11-17 | 2024-04-08 |
Pamela Fralick | 2016-12-01 | 2023-11-17 |
Elaine Campbell | 2016-06-13 | 2016-12-01 |
RUSSELL WILLIAMS | 2004-08-19 | 2016-06-13 |
Les déclarants sont tenus de soumettre un rapport mensuel de communications pour chaque communication orale et organisée avec un titulaire de charge publique désignée. Le nom du plus haut dirigeant rémunéré (c.-à-d. le déclarant) figurera sur tous les rapports mensuels de communications des lobbyistes salariés, que cette personne ait participé ou non aux communications.
Note :Les rapports mensuels de communications sont dus le 15e jour de chaque mois pour les communications qui ont eu lieu le mois précédent.
Les résultats ci-dessous sont triés par la date de publication au Registre des lobbyistes en ordre chronologique décroissant.
Les déclarants sont tenus de soumettre un rapport mensuel de communications pour chaque communication orale et organisée avec un titulaire de charge publique désignée. Le nom du plus haut dirigeant rémunéré (c.-à-d. le déclarant) figurera sur tous les rapports mensuels de communications des lobbyistes salariés, que cette personne ait participé ou non aux communications.
Note :Les rapports mensuels de communications sont dus le 15e jour de chaque mois pour les communications qui ont eu lieu le mois précédent.
Les résultats ci-dessous sont triés par la date de publication au Registre des lobbyistes en ordre chronologique décroissant.
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Manager, Public Affairs
Strategic Communications and Ministerial Affairs, Treasury Board of Canada Secretariat |
mars 2011 à août 2012 | Pas une charge désignée |
Senior Communications Strategist
Strategic Communications and Ministerial Affairs, Treasury Board of Canada Secretariat |
juillet 2009 à février 2011 | Pas une charge désignée |
Media Relations Officer
Public Affairs, Office of the Secretary to the Governor General of Canada |
février 2007 à juin 2009 | Pas une charge désignée |
Communications Officer
Communications, Office of the Auditor General of Canada |
avril 2004 à janvier 2007 | Pas une charge désignée |
Clerk, Communications and Marketing/Supervisor, Visitor Services
Public Affairs, Canada Aviation and Space Museum (Science and Technology Museum Corporation |
mai 1999 à novembre 2002 | Pas une charge désignée |
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Press Secretary (Ontario)
House of Commons, Opposition Leader's Office |
janvier 2013 à septembre 2013 | Pas une charge désignée |
Press Secretary (Ontario) (Acting)
House of Commons, Opposition Leader's Office |
octobre 2012 à décembre 2012 | Pas une charge désignée |
Communications Officer (Writer)
House of Commons, Opposition Leader's Office |
février 2012 à septembre 2012 | Pas une charge désignée |
Parliamentary Assistant
House of Commons, Office of Jamie Nicholls, MP |
juillet 2011 à février 2012 | Pas une charge désignée |
Member's Assistant
House of Commons, Office of Judy Wasylycia-Leis, MP |
mars 2010 à mars 2010 | Pas une charge désignée |
Research Assistant
House of Commons, Office of John Rafferty, MP |
septembre 2008 à mars 2011 | Pas une charge désignée |
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Legislative Assistant to Albina Guarnieri, M.P. - Parliamentary Secretary to the Minister of Canadian Heritage
Canadian Heritage, Parliament Hill Office |
1994 à mars 1998 | Pas une charge désignée |
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
COSEP Student, Official Languages Commission
Official Language Commission, Language Commission |
1990 à 1991 | Pas une charge désignée |
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Part Time Customs Officer
Canada Customs and Revenue, Windsor-Detroit Border |
1991 à 1993 | Pas une charge désignée |