The Toronto-Dominion Bank and its subsidiaries are collectively known as TD Bank Financial Group. TD Bank Financial Group serves customers in four key businesses operating in a number of locations in key financial centres around the globe: Canadian Personal and Commercial Banking including TD Canada Trust; Wealth management including the global operations of TD Waterhouse; Wholesale Banking, including TD Securities; and U.S. Personal and Commercial Banking through TD Banknorth and TD Commerce.
W. Edmund Clark, President and Chief Executive Officer
Adresse :
c/o 66 Wellington St. West
10th Floor, TD Tower
Toronto, ON M5K 1A2
Canada
Numéro de téléphone :
416-308-1865
Numéro de fax :
416-983-0289
The Toronto-Dominion Bank n'est pas une filiale d'une société mère.
Ceci est le nom de l'agent responsable tel qu'indiqué dans l'enregistrement le plus récent de l'entreprise ou de l'organisation.
Nom | De | à |
---|---|---|
The Toronto-Dominion Bank | 2024-05-01 | actuel |
The Toronto-Dominion Bank | 2008-07-02 | 2024-05-01 |
Nom de l'agent responsable | De (aaaa-mm-jj) | À (aaaa-mm-jj) |
---|---|---|
Bharat Masrani | 2014-11-01 | Actuel |
W. Edmund Clark | 2005-08-19 | 2014-11-01 |
Les déclarants sont tenus de soumettre un rapport mensuel de communications pour chaque communication orale et organisée avec un titulaire de charge publique désignée. Le nom du plus haut dirigeant rémunéré (c.-à-d. le déclarant) figurera sur tous les rapports mensuels de communications des lobbyistes salariés, que cette personne ait participé ou non aux communications.
Note :Les rapports mensuels de communications sont dus le 15e jour de chaque mois pour les communications qui ont eu lieu le mois précédent.
Les résultats ci-dessous sont triés par la date de publication au Registre des lobbyistes en ordre chronologique décroissant.
Les déclarants sont tenus de soumettre un rapport mensuel de communications pour chaque communication orale et organisée avec un titulaire de charge publique désignée. Le nom du plus haut dirigeant rémunéré (c.-à-d. le déclarant) figurera sur tous les rapports mensuels de communications des lobbyistes salariés, que cette personne ait participé ou non aux communications.
Note :Les rapports mensuels de communications sont dus le 15e jour de chaque mois pour les communications qui ont eu lieu le mois précédent.
Les résultats ci-dessous sont triés par la date de publication au Registre des lobbyistes en ordre chronologique décroissant.
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Senior Project Leader, Intergovernmental Issues
Department of Finance, Financial Services Division |
2000 à 2002 | Pas une charge désignée |
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Policy Advisor
Finance Canada, Minister's Office |
décembre 2003 à janvier 2006 | Pas une charge désignée |
Policy Advisor
Public Works and Government Services Canada, Minister's Office |
mai 2002 à décembre 2003 | Pas une charge désignée |
Policy Advisor
Leader of the Government in the House of Commons, Minister's Office |
janvier 2002 à mai 2002 | Pas une charge désignée |
Policy Advisor
Natural Resources Canada, Minister's Office |
mai 2001 à janvier 2002 | Pas une charge désignée |
Policy Advisor
Canadian Wheat Board, Minister's Office |
mai 1999 à mai 2002 | Pas une charge désignée |
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Associate Secretary
Treasury Board Secretariat, Treasury Board Secretariat |
septembre 1983 à décembre 1984 | Pas une charge désignée |
Senior Assistant Deputy Minister
Department of Energy, Mines and Resources, Energy, Mines and Resources |
décembre 1979 à septembre 1982 | Pas une charge désignée |
Assistant Deputy Minister
Department of Energy, Mines and Resources, Economic and Policy Analysis |
septembre 1978 à septembre 1979 | Pas une charge désignée |
Director
Department of Finance, Long Range and Structural Analysis |
décembre 1977 à septembre 1978 | Pas une charge désignée |
Deputy Director-General
Anti-Inflation Board, Prices and Profits Branch |
octobre 1975 à décembre 1976 | Pas une charge désignée |
Chief
Department of Finance, Regional and Structural Analysis |
juillet 1974 à octobre 1975 | Pas une charge désignée |
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Senior Director
Office of the Superintendent of Financial Institutions, Conglomerate Banks and Insurance |
mars 2002 à mars 2011 | Pas une charge désignée |
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Canadian Ambassador
Department of Foreign Affairs, Canadian Embassy, United States |
mars 2005 à mars 2006 | Pas une charge désignée |
Member
Office of the Auditor General, Advisory Committee on Crown Corporations |
septembre 2004 à décembre 2004 | Pas une charge désignée |
Member
Office of the Auditor General, Advisory Committee on Crown Corporations |
avril 2000 à décembre 2000 | Pas une charge désignée |
Member
Security Intelligence Review Committee, Security Intelligence Review Committee |
1999 à 2002 | Pas une charge désignée |
Board Member
Millennium Scholarship Fund, Millennium Scholarship Fund |
1998 à 2002 | Pas une charge désignée |
Special Assistant
Privy Council Office, Constitutional Affairs Office |
1973 à 1973 | Pas une charge désignée |
Assistant
Office of the Hon. Allan MacEachen, Office of the Hon. Allan MacEachen |
1971 à 1972 | Pas une charge désignée |
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Senior Trade Commissioner
Department of Foreign Affairs and International Trade, Commission for Canada, Hong Kong |
1993 à 1997 | Pas une charge désignée |
Spokesperson
Department of Foreign Affairs and International Trade, Office of the Minister |
1991 à 1993 | Pas une charge désignée |
Head of Mission
Department of Foreign Affairs and International Trade, Canadian Embassy Tehran |
1988 à 1991 | Pas une charge désignée |
Executive Assistant
Department of Foreign Affairs and International Trade, Office of the Associate Under-Secretary of External Affairs |
1987 à 1988 | Pas une charge désignée |
Deputy Director
Department of Foreign Affairs and International Trade, Cabinet Liaison and Coordination |
1986 à 1987 | Pas une charge désignée |
First Secretary
Department of Foreign Affairs and International Trade, Canadian Embassy, Beirut |
1986 à 1987 | Pas une charge désignée |
First Secretary
Department of Foreign Affairs and International Trade, Candian Embassy, Beirut |
1985 à 1985 | Pas une charge désignée |
Second Secretary
Department of Foreign Affairs and International Trade, Commission for Canada, Hong Kong |
1981 à 1984 | Pas une charge désignée |
Second Secretary
Department of Foreign Affairs and International Trade, Canadian High Commission, Nairobi |
1978 à 1981 | Pas une charge désignée |
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Associate Deputy Minister
Department of Finance, Associate Deputy Minister |
1998 à 2000 | Pas une charge désignée |
Senior Assistant Deputy Minister
Department of Finance, Tax Policy & Legislation Branch |
1996 à 1998 | Pas une charge désignée |
Assistant Deputy Minister
Department of Finance, Fiscal Policy & Economic Analysis Branch |
1992 à 1996 | Pas une charge désignée |
General Director
Department of Finance, Fiscal Policy & Economic Analysis Branch |
1989 à 1992 | Pas une charge désignée |
Director, Economic Analysis & Forecasting
Department of Finance, Fiscal Policy & Economic Analysis Branch |
1985 à 1988 | Pas une charge désignée |
Chief, Economic Forecasting
Department of Finance, Fiscal Policy & Economic Analysis Branch |
1983 à 1984 | Pas une charge désignée |
Assistant Chief, Fiscal Forecasting
Department of Finance, Fiscal Policy & Economic Analysis Branch |
1981 à 1982 | Pas une charge désignée |
Economist, Policy Analysis
Department of Finance, Fiscal Policy & Economic Analysis Branch |
1977 à 1981 | Pas une charge désignée |
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Executive Assistant
Standards Council of Canada, Office of the Chief Executive Officer |
octobre 1992 à novembre 1998 | Pas une charge désignée |
Special Assistant
Office of the Minister of Forestry, Minister's Office |
mars 1991 à octobre 1992 | Pas une charge désignée |