Version 2 de 2 (2006-07-19 à 2006-12-29) a été soumis avant l'entrée en vigueur de la Loi sur le lobbying, le 2 juillet 2008. En raison d'exigences de renseignements différents à ce moment-là, l'enregistrement est présenté sous le format suivant.
Entreprise : |
Railpower Hybrid Technologies Corp.
2021 Peninsula Drive Erie, PA 16506-2980 États-Unis d'Amérique |
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Numéro de téléphone : | 403-668-7831 | ||||||
Nom et poste de l'agent responsable pendant la période de cet enregistrement : | Gary Eelman, Executive Vice President | ||||||
Description des activités : | Railpower designs fuel efficient power plants for the transportation industry, primarily locomotives. Railpower's power plants consist of either a hybrid of batteries combined with a small diesel engine or multiple diesel engines. | ||||||
Société mère : | L'entreprise n'est pas une filiale d'une société mère. | ||||||
Coalition | L'entreprise n'est pas membre d'une coalition. | ||||||
Filiale : |
Railpower Hybrid Technologies Corp.
2021 Peninsula Drive Erie, PA États-Unis d'Amérique 16506-2980 |
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Intérêt direct | Les activités de l'entreprise ne sont ni contrôlées ni dirigées par une autre personne, organisation ou corporation ayant un intérêt direct dans le résultat de l'engagement. | ||||||
L'entreprise a-t-elle été financée en tout ou en partie par une institution gouvernementale domestique ou étrangère au cours du dernier exercice complet? | Oui | ||||||
Date de la fin du dernier exercice financier complet de l'entreprise : | 2005-12-31 | ||||||
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Nom : | Julia Fletcher |
Titre du poste : | Director, Emissions & Environmental Initiatives (Canada) |
Charges publiques occupées : | Non |
Institutions fédérales qui ont été ou seront consultées au cours de l'engagement. : | Environnement Canada, Finances Canada (FIN), Industrie Canada, Office national des transports (ONT), Transports Canada (TC) | ||||||
Techniques de communication déjà utilisées ou qui seront utilisées au cours de l'engagement :
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Appels téléphoniques, Communications informelles, Communications écrites, en format papier ou électronique, Réunions | ||||||
Objet : Sujets de préoccupation : | Commerce intérieur, Commerce international, Développement régional, Environnement, Impôts et finances, Industrie, Infrastructure, Justice et application des lois, Sciences et technologies, Transports | ||||||
Objets poursuivis : Renseignements rétrospectifs : | At the end of November 2005, in conjunction with the Canadian Association of Railway Suppliers, Julia Fletcher of Railpower Technologies met with several Members of Parliament of the New Democratic Party on Parliament Hill to discuss numerous issues related to the railroad industry including the environmental technologies available in the railroad industry and why there should be increased funding to promote the use of those technologies, and that railroads are taxed more than other comparable industries.Met with Environment Canada to inform Environment Canada of the environmentally friendly technologies available in the rail transportation industry. No elected officials were in attendance.On October 24, Julia Fletcher participated in "Rail Day on the Hill" with the Railway Association of Canada." Several meetings of approximately one half hour in duration of 4 to 5 people from the railway industry were arranged with Members of Parliament and Senators to discuss financial issues facing the railway industry and to communicate the strides that the railway industry has made to become more environmentally friendly and why there should be more financial support to help Railroads implement environmentally friendly technology. Julia Fletcher was scheduled to meet with MP Ed Fast although she was unable to attend that meeting. Julia Fletcher did meet with MPs Don Bell of North Vancouver, BC and Vic Toews, Minister of Justice, of Provencher, Manitoba, and Senator Mac Harb. | ||||||
Objets poursuivis : Renseignements prospectifs : | In conjunction with the Canadian Association of Railway Suppliers Advocacy Committee, raise awareness about environmentally friendly technologies available to the railroad and transportation industry and promote increased government funding for those technologies. Communicate with the ministries of Environment, Finance, Industry, and Transport when possible through in-person meetings, telephone, mail and e-mail.As of November 17, 2006 Railpower will cease to continue formal lobbying activities. | ||||||
Détails sur l'objet indiqué
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