To be the champion for the propane industry by enhancing the public’s image of propane as a clean, portable, flexible, reliable and safe fuel source. To educate and inform politicians, officials and advisors of the role propane can play as an environmentally friendly and cost effective energy driver to the Canadian economy. To develop evidence-based policy, advocate proactively and achieve results on issues relevant to the Members; this includes in particular promoting an efficient regulatory environment that balances the interests of all stakeholders (Members, consumers and the general public). To maintain proactive and ongoing dialogue with all levels of government and standards setting organizations to ensure the propane industry’s interests will be achieved.
Shannon Watt, CEO & President
Adresse :
410 Laurier Ave
Suite 406
Ottawa, ON K1R 1B7
Canada
Numéro de téléphone :
613-915-6762
Ceci est le nom de l'agent responsable tel qu'indiqué dans l'enregistrement le plus récent de l'entreprise ou de l'organisation.
Nom | De | à |
---|---|---|
Canadian Propane Association/Association Canadienne du Propane | 2024-06-07 | actuel |
Canadian Propane Association/Association Canadienne du Propane | 2011-07-18 | 2024-06-07 |
Nom de l'agent responsable | De (aaaa-mm-jj) | À (aaaa-mm-jj) |
---|---|---|
Shannon Watt | 2022-04-19 | Actuel |
Allan Murphy | 2021-09-22 | 2022-04-19 |
Nathalie St-Pierre | 2017-04-17 | 2021-09-22 |
Andrea Labelle | 2016-01-05 | 2017-04-17 |
Jim Facette | 2011-07-18 | 2013-07-02 |
Les déclarants sont tenus de soumettre un rapport mensuel de communications pour chaque communication orale et organisée avec un titulaire de charge publique désignée. Le nom du plus haut dirigeant rémunéré (c.-à-d. le déclarant) figurera sur tous les rapports mensuels de communications des lobbyistes salariés, que cette personne ait participé ou non aux communications.
Note :Les rapports mensuels de communications sont dus le 15e jour de chaque mois pour les communications qui ont eu lieu le mois précédent.
Les résultats ci-dessous sont triés par la date de publication au Registre des lobbyistes en ordre chronologique décroissant.
Les déclarants sont tenus de soumettre un rapport mensuel de communications pour chaque communication orale et organisée avec un titulaire de charge publique désignée. Le nom du plus haut dirigeant rémunéré (c.-à-d. le déclarant) figurera sur tous les rapports mensuels de communications des lobbyistes salariés, que cette personne ait participé ou non aux communications.
Note :Les rapports mensuels de communications sont dus le 15e jour de chaque mois pour les communications qui ont eu lieu le mois précédent.
Les résultats ci-dessous sont triés par la date de publication au Registre des lobbyistes en ordre chronologique décroissant.
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Policy Advisor, Caucus Liaison and Stakeholder Relations
Federal Economic Development Agency for Southern Ontario, Office of the Minister of State, Federal Economic Development Agency for Souther |
novembre 2013 à octobre 2015 | octobre 19, 2015 |
Policy Advisor - Ontario and Atlantic Canada
Infrastructure Canada, Office of the Minister of Infrastructure and Communities, Minister of the Econom |
mars 2013 à novembre 2013 | novembre 4, 2013 |
Director of Parliamentary Affairs
Intergovernmental Affairs and President of the Queen's Privy Council for Canada, Office of the Minister of Intergovernmental Affairs and President of the Queen's |
avril 2012 à mars 2013 | mars 4, 2013 |
Special Assistant
Intergovermental Affairs and President of the Queen's Privy Council for Canada, Office of the Minister of Intergovernmental Affairs and President of the Queen's |
mai 2011 à avril 2012 | avril 2, 2012 |
Special Assistant
International Trade, Office of the Minister of International Trade |
janvier 2010 à mai 2011 | mai 2, 2011 |
Special Assistant
Public Safety Canada, Office of the Minister of Public Safety Canada |
septembre 2009 à janvier 2010 | janvier 4, 2010 |
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Senior Advisor
Minister of National Defence/ACOA, Halifax office/ACOA Minister's office (Ottawa) |
janvier 2009 à avril 2010 | avril 9, 2010 |
Regional Affairs Director
Minister of Foreign Affairs /ACOA, Halifax Regional Office |
février 2006 à septembre 2006 | Pas une charge désignée |
Poste | Période d'occupation | Date du dernier jour d'occupation de la charge publique désignée |
---|---|---|
Policy Advisor, Caucus Liaison and Stakeholder Relations
Federal Economic Development Agency for Southern Ontario, Office of the Minister of State, Federal Economic Development Agency for Souther |
novembre 2013 à octobre 2015 | octobre 19, 2015 |
Policy Advisor - Ontario and Atlantic Canada
Infrastructure Canada, Office of the Minister of Infrastructure and Communities, Minister of the Econom |
mars 2013 à novembre 2013 | novembre 4, 2013 |
Director of Parliamentary Affairs
Intergovernmental Affairs and President of the Queen's Privy Council for Canada, Office of the Minister of Intergovernmental Affairs and President of the Queen's |
avril 2012 à mars 2013 | mars 4, 2013 |
Special Assistant
Intergovermental Affairs and President of the Queen's Privy Council for Canada, Office of the Minister of Intergovernmental Affairs and President of the Queen's |
mai 2011 à avril 2012 | avril 2, 2012 |
Special Assistant
International Trade, Office of the Minister of International Trade |
janvier 2010 à mai 2011 | mai 2, 2011 |
Special Assistant
Public Safety Canada, Office of the Minister of Public Safety Canada |
septembre 2009 à janvier 2010 | janvier 4, 2010 |